Busquets, Pedro, Thiago oraz Bartra zaprezentowali nową linię odzieży zainspirowaną stolicą Katalonii oraz osobowością samego klubu.
Ulice Barcelony przywitały zawodników Barcy prezentujących serię ubrań stworzonych przez Nike. Kolekcja została zainspirowana barwami klubowymi obecnego rocznika, ostatnimi osiągnięciami oraz odzwierciedla emblematy FC Barcelony.
Czterej zawodnicy spacerowali po ulicach Barcelony ukazując dobre relacje, przyjaźń oraz ducha sportu obecnego w drużynie, co uchwycił idealnie swoim aparatem Sergi Jasanada.
Nowa kolekcja w szczegółach
W swojej ofercie Nike daje możliwość wyboru koszulek, polówek, bluz i kurtek oraz wielu innych rzeczy. Łączy ona komfort z klasycznym stylem Barçy. Dodatkowo, firma włączyła do projektu technologię DRI-FIT w wielu jej elementach jak np. w kurtce Covert Vintage 73, którą ma na sobie Marc Bartra. Z kolei Covert Vintage noszony przez Busquetsa jest zaprojektowany w celu podkreślenia klasycznego wyglądu barw klubowych.
Zawodnicy wybrani do kampanii oraz sesji fotograficznej idealnie wpasowali się w nową kolekcję, której wygląd podkreśla wartości FC Barcelony, jak na przykład kurtka N98 Authentic, którą podczas sesji miał na sobie Pedro. Stworzona jest z wytrzymałej tkaniny i kontrastujących rękawów, co oferuje jakość i sportowy wygląd. Thiago i Bartra mają na sobie odwracalne kurtki. Są to „dwa w jednym”, które zawierają pierwszej klasy haft.
Luźna sesja fotograficzna
Sesja naprawdę pokazuje jacy są ci piłkarze po za boiskiem. Są kibicami zespołu podobnie jak miliony innych ludzi na świecie. Ewidentnie widać, że dogadują się miedzy sobą. Są także pokorni i pełni szacunku dla swojego klubu. To tylko niektóre wartości przekazywane przez piłkarzy dla odbiorców. Sama kolekcja poprzez swoją kolorystykę ukazuje wartości dnia codziennego, którymi ci piłkarze żyją.
Tą kolekcją, Nike daje kibicom możliwość ukazania swojej pasji dla drużyny.
Źródło: FCBarcelona.cat