Wybranie piłkarza do reklamy marki może pomóc dotrzeć do klientów. Potrzebna jest jednak kompleksowa analiza, by dowiedzieć się o wartości danego zawodnika.
Jest to zapewnione przez niektóre firmy, doradzające dużym przedsiębiorstwom, które prowadzą badania w oparciu o szereg kryteriów. Najobszerniejsza jest ogólna ocena, tj. sposób, w jaki konsumenci postrzegają zawodnika.
Liderem tej koncepcji jest jeden z liderów Barcelony, Andrés Iniesta. Według hiszpańskich konsumentów, jest on najbardziej wartościowym graczem, jego wynik to 7,89/10. Dalej jest Xavi (7,16), trzecie miejsce zajmuje Messi (7,01). Kolejne miejsca są zmonopolizowane przez Hiszpanów – Davida Villę (6,87), Ceska(6,83), Puyola (6,75) i Pique (6,21).
W badaniach bierze udział ogół ludności, zarówno mężczyźni, jak i kobiety, młodzież i dorośli ze wszystkich części kraju.
Dla każdej grupy społecznej są różne kryteria, jednak eksperci wskazują na zmienną, aby uzyskać jak najwiarygodniejsze wyniki.
Źródło: sport.es
Absolwent informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalizujący się w Big Data. Moja pasja to sport, w szczególności piłka nożna, siatkówka i MMA. Z wyboru kibic Atalanty Bergamo i Warty Poznań. Dążę do tego, by moje teksty łączyły sferę zawodową i zainteresowania.
Niedziela, 19 maja 2024 roku - w tym dniu odbędzie się mecz 37. kolejki Hiszpańskiej…
FC Barcelona, jeden z najbardziej cenionych klubów piłki nożnej, stoi u progu istotnej decyzji kontraktowej.…
W czwartek 16.05.2024 o 21:30 na stadionie Power Horse Stadium w Almerii, w ramach 36.…
Według dziennika "Sport" Barcelona celuje w transfer Nico Williamsa z Athleticu. Celem Xaviego jest posiadanie…
W nadchodzący poniedziałek, 13 maja 2024 roku, o godzinie 21:00 na Estadio Olímpico w Barcelonie,…
Vitor Roque, obiecujący młody napastnik z Brazylii, przeżywa trudne chwile w FC Barcelonie. Pomimo wielkich…