FC Barcelona biorąca udział w kampanii „Som el que mengem” (Jesteśmy tym, co jemy) wręczyła wczoraj kibicom jabłka.
Oprócz tego na wszystkich krzesełkach na Camp Nou można było znaleźć wczoraj ulotki z radami dotyczącymi zdrowego odżywiania się i owego stylu życia.
Było to zwieńczenie pierwszego etapu kampanii promowanej przez Fundację FC Barcelony i fundację Alicia Ferrana Adria oraz SHE Valenti Fustera. Oprócz wczorajszej akcji odbyło się też siedem konferencji na uczelniach. Były one kierowane do studentów, trenerów oraz nauczycieli i wszystkie okazały się wielkim sukcesem.
Kolejnym etapem akcji ma być uświadamianie dzieci o tym jak ważny jest zdrowy styl życia.
15 ton jabłek
Przed meczem z RCD Mallorcą przed wyjściami na stadion rozdano około 70.000 jabłek, dzięki uprzejmości firmy Giropoma.
Bardzo dobry odbiór projektu
Kampania „Jesteśmy tym, co jemy„ okazała się sukcesem. W dużej mierze dzięki serii wykładów szkoleniowych odbywających się w katalońskiej uczelni z udziałem ekspertów w sprawie świadczeń żywieniowych i byłych zawodników klubu.
Źródło: fcbarcelona.cat