„Jesteśmy tym, co proponujemy” – kampania FCB
„Jesteśmy tym, co robimy. Jesteśmy tym, co proponujemy” to kampania Fundacji FC Barcelony, Instytutu Guttmanna i Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego.
22 marca Fundacja FC Barcelony, Instytut Guttmanna oraz Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski zaprezentują kampanię „Jesteśmy tym, co robimy. Jesteśmy tym, co proponujemy”. Prezentacja odbędzie się o godzinie 19:00 na Camp Nou w sali París. Obecni na niej będą: Sandro Rosell (prezydent klubu), Ramon Pont (pierwszy wiceprezes Fundacji FC Barcelony), Josep M. Ramírez (dyrektor generalny Instytutu Guttmana), Miguel Sagarra (członek Rady Zarządzającej Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego) Josep Lluís Cleries (kataloński Minister), Elisa Durán (dyrektor generalny Fundacji La Caixa).
Po kampaniach „Jesteśmy tym, co jemy” i „Jesteśmy tym, co szanujemy” Fundacja FCB rozpoczęła trzecią część „Jesteśmy tym, co robimy. Jesteśmy tym, co proponujemy”. Podstawowym celem tej kampanii jest podniesienie świadomości społecznej o osobach niepełnosprawnych fizycznie, podniesienie systemu edukacji dotyczącej tego tematu, promowanie zasad równych szans oraz spowodowanie zintegrowania za pomocą sportu.
Leo Messi i Soufian to dwóch bohaterów jednego z czterech punktów nowej kampanii FC Barcelony „Jesteśmy tym, co robimy. Jesteśmy tym, co proponujemy”. Poniżej prezentujemy materiał z pracy „na planie”:
{iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/y5rCceFiyxk” frameborder=”0″ allowfullscreen}{/iframe}
Źródło: FCBarcelona.cat
Absolwent informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalizujący się w Big Data. Moja pasja to sport, w szczególności piłka nożna, siatkówka i MMA. Z wyboru kibic Atalanty Bergamo i Warty Poznań. Dążę do tego, by moje teksty łączyły sferę zawodową i zainteresowania.