Barça Toons była najchętniej oglądanym wideo na kanale FC Barcelony na YouTube w marcu. Na drugim miejscu znalazł się wywiad z Alex Morgan, a na trzecim „Messi, DNA Barça”.
Ponad 450 000 użytkowników obejrzało w marcu Barça Toons na kanale FC Barcelony na YouTube. Najchętniej oglądanym odcinkiem był ten przygotowany na rewanżowe spotkanie 1/8 finału Ligi Mistrzów z Bayerem Leverkusen na Camp Nou (7 marzec).
Inne filmy także cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród oglądających. Na drugim miejscu znalazł się wywiad z Alex Morgan, który obejrzano około 430 000 razy. Trzecie miejsce zajmuje „Messi, DNA Barça”. W dodatku był to film, który najbardziej podobał się oglądającym.
Inne popularne filmy
Tuż za podium znalazło się nagranie z wizyty Justina Tuck, mistrz Super Bowl z New York Giants, na jednym z treningów FC Barcelony. Piątym najczęściej oglądanym wideo w marcu był spektakularny pokaz umiejętności grupki zawodników, którzy nie pozwolili sobie odebrać piłki cały czas kopiąc ją do siebie w powietrzu.
W TOP 10 znalazły się także: filmy związane z kampanią „Jesteśmy tym, co robimy. Jesteśmy tym, co proponujemy”, Barça Toons przed spotkaniem z AC Milanem, raport dotyczący Cesara i Messiego, wideo z oficjalnej sesji zdjęciowej piłkarzy oraz pierwsze część „Historia Leo Messiego„.
Hołd dla Messiego – rekordowe wejścia w 24 godziny
Hołd dla argentyńskiego napastnika, który ukazuje poczynania Leo Messiego w kierunku zostania najlepszym strzelcem w historii FC Barcelony, był oglądany aż 91 000 razy w ciągu zaledwie 24 godzin.
Zwycięskie wideo
{iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/laTtvHwG8dI” frameborder=”0″ allowfullscreen}{/iframe}
Źródło: FCBarcelona.cat