Piosenka została wykonana we współpracy z RFEF i AFE. Wszelkie korzyści płynące z jej sprzedaży zostaną w całości przeznaczone dla piłkarzy zagrożonych bezrobociem i wykluczeniem społecznym.
Utworu „Showtime 2.0” można posłuchać za pośrednictwem Radia Marca oraz na stronie Marca.com. Piosenkę skomponowała i wykonała grupa Estopa wraz z członkami reprezentacji Hiszpanii. Wśród nich znaleźli się między innymi Sergi Busquets, Andrés Iniesta, David Villa, a nawet trener Vicente del Bosque (uczestniczył w chórkach).
Radio Marca, jako pierwsza zaprezentuje hymn La Roja podczas ich występów w Polsce i na Ukrainie, który będzie zagrzewał drużynę Vicente del Bosque do walki podczas każdego spotkania turnieju. Hymn ten ma pomóc w realizowaniu marzeń Hiszpanów o ponownym podboju Europy.
Piosenka została wykonana we współpracy z Hiszpańską Federacją Piłki Nożnej oraz Stowarzyszeniem Hiszpańskich Piłkarzy. Wszelkie korzyści płynące z jej sprzedaży zostaną w całości przeznaczone dla piłkarzy zagrożonych bezrobociem i wykluczeniem społecznym.
Źródło: Tiramillas.net Zdjęcie: Tumblr.com