Barcelona prowadzi w sieciach społecznościowych nad Madrytem
El Clásico to wydarzenie, które przyciąga miliony widzów na całym świecie. Dość powiedzieć, że według Sportwist ostatni pojedynek Barcelony i Madrytu ściągnął uwagę 100 milionów fanów w sieciach społecznościowych.
A jeśli chodzi o rywalizację pod tym względem, przewaga Barçy powiększa się nieustannie. Jeśli przed kilkoma miesiącami liczba fanów obu zespołów z sieci społecznościowych była wyrównana, to teraz Barcelona wysuwa się na prowadzenie dzięki dużej liczbie aktualizacji i interakcji z kibicami.
Najbardziej różnica ta widoczna jest na najpopularniejszych platformach społecznościowych. Na Facebooku za Barceloną zadeklarowanych jest 40 milionów kibiców, podczas gdy 35 milionów użytkowników to kibice Madrytu. Jeszcze bardziej widoczne jest to na Twitterze: 14,4 milionów do 8,1 miliona dla Barcelony.
Źródło: Sport.es
Absolwent informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalizujący się w Big Data. Moja pasja to sport, w szczególności piłka nożna, siatkówka i MMA. Z wyboru kibic Atalanty Bergamo i Warty Poznań. Dążę do tego, by moje teksty łączyły sferę zawodową i zainteresowania.