FC Barcelona i EA Sports ogłosili, że oficjalnym partnerem wiodącej marki sportowych gier wideo, w ciągu najbliższych trzech lat, zostanie ekskluzywny klub Barcelona. Dzięki tej współpracy, w technologii D, zostaną stworzone wspaniałe, wysokiej jakości modele piłkarzy, takich jak: Xavi, Piqué, Fàbregas, Alves i Iniesta. Autentyczne modele będą użyte w FIFIE 14, która zostanie oficjalnie wydana we wrześniu.
Głównym bohaterem nowej wersji gry zostanie Leo Messi. Twarz argentyńskiego napastnika znajdzie się na okładce pudełka oraz będzie częścią światowej kampanii reklamowej i promocyjnej nowego produktu. W grze będzie można rozegrać ekskluzywny turniej, który wyłoni najlepszego piłkarza Barçy. W ramach partnerstwa, FC Barcelony i EA Sports, zostanie dopracowany szereg działań interaktywnych, aby zaangażować nie tylko fanów FCB, ale także graczy z całego świata.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą ze światowej klasy klubem piłkarskim, FC Barceloną, która przez najbliższe trzy lata będzie naszym oficjalnym partnerem”, powiedział Matt Bilbey, wiceprezes i dyrektor generalny Grupy EA Sports. „Jest to okazja do użycia gry jako pomostu łączącego zwolenników piłki z całego świata i połączenia ich wspólnej pasji”, dodał.
Dyrektor Barcelony ds. handlu i marketingu, Lauent Colette wyraził zadowolenie z podpisanego porozumienia. „Cieszymy się, że mamy okazję współpracować z jedną z czołowych marek produkujących sportowe gry wideo. Pomoże to nam stworzyć bliższe relacje z naszymi fanami z całego świata. Mamy nadzieję, że każdy, kto zagra w grę przeniesie się na boisko i poczuje się jakby był w butach naszych gwiazd. Jestem pewien, że będzie to świetnie spędzony czas”, powiedział.
FCB stanowi część klubów piłkarskich, które są partnerami marki. Valencia z hiszpańskiej La Liga, Tottenham i Manchester City z angielskiej Premier League, Borussia Dortmund z niemieckiej Bundesligi, Olympique Lyon i Paris Saint-Germain z Ligue 1 we Francji oraz AC Milan z włoskiej Serie A to niektóre z czołowych zespołów europejskich współpracujących z EA Sports.
EA Sports jest jedną z wiodących marek tworzących i rozwijających sportowe gry wideo. Ich technologia interaktywna jest jedną z najlepiej nagradzanych, a sprzedaż gier jest największa. Łączy ona doświadczenia sportowe z wielkimi emocjami towarzyszącymi grze. FIFA 14, wyposażona w innowacje, które uczynią grę jeszcze bardziej autentyczną i dostarczy jeszcze więcej zabawy, swoją premierę będzie miała 24 września w USA, a 27 zostanie wydana w pozostałych częściach świata.
Źródło: FCBarcelona.cat