Cristiano Ronaldo podchodzi do kobiety robiącej zakupy w supermarkecie i prosi ją o autograf i zdjęcie robione jego telefonem.
„Jest pani żoną tego gwiazdora prawda?”, mówi madrycki piłkarz, a kobieta odpowiada, że tak jest żoną „koszykarza”, w odniesieniu do… Messiego.
„Dedykacja dla mojego syna”
To wątek nowej reklamy znanej piekarni, która nawiązuje do poprzedniej z cytowaną panią Leo, która jest świadoma, że jest to ktoś znany ale nie wie dokładnie kto to jest, gdy prosi go o autograf dla jej „syna”.
Piosenkarz, aktor z serii „Wampiry”
Najpierw Messi jest mylony z piosenkarzem. Potem z aktorem z serialu „Wampiry”. Wreszcie po przeczytaniu autografu kobieta dochodzi do wniosku, że Leo jest koszykarzem, a potem zaprasza go do domu, gdzie je obiad naprzeciw oniemiałego syna.
Te dwie reklamy odniosły w połączeniu wielki sukces. Wszystko dzięki humorystycznemu podejściu do dwóch gigantów piłki nożnej w osobach Leo i Cristiano Ronaldo. Obie można zobaczyć na poniższym wideo:
Źródło: MundoDeportivo.com