FC Barcelona i Gatorade zawarły 3-letnią umowę partnerską.
Korzyści ze współpracy zawierają Gatorade Prime, Perform i Recover dostępne dla zawodników, przy liniach bocznych boiska, w szatniach i na konferencjach prasowych. Klub będzie miał także dostęp do Gatorade Sports Science Institute – laboratorium do badań i testowania zawodników, które pozwala określić potrzebne odżywianie dla zawodników i rady w tym zakresie dla zawodników Barçy.
Wiceprezydent FC Barcelony, Javier Faus wyjaśnił dlaczego klub wybrał Gatorade: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej umowy. Gatorade jest prestiżową, międzynarodową marką, która jest liderem w sportowych napojach i ma duży udział w badaniach naukowych na ten temat. To porozumienie wzmocni nasz program sponsoringowy o jedną z najważniejszych marek w świecie sportu i jest kolejnym krokiem w stronę Ameryki, jednego z najważniejszych strategicznie terytoriów dla Klubu, gdzie FC Barcelona ma ogromną ilość kibiców”.
„Przez współpracę z FC Barceloną, jednym z najlepszych klubów na świecie, Gatorade ma nadzieję pomóc w poprawie występów najlepszym piłkarzom”, powiedział Andrea Fairchild, wiceprezydent Gatorade, Global & Sports Marketing. „Chcemy dostarczyć naszym naukowcom informacji zwrotnej i opinii od wyjątkowego klubu, aby móc zaspokajając potrzebny najlepszych sportowców i cały czas rozwijać nasz produkt”.
Xavier Orriols, prezydent PepsiCo na południowo-zachodnią Europę dodał, „Jesteśmy zadowoleni, że jedna z naszych najlepszych marek, Gatorade, współpracuje z jednym z najlepszych klubów na świecie, FC Barceloną. Ta współpraca wzmocni obydwie marki, które będą kontynuować swoje pasję dla świata piłki”.
Źródło: FCBarcelona.com