W trzy miesiące od początku 2014 r. Barcelona zyskała kolejne 20,6 milionów polubień na portalach społecznościowych (niekiedy ok. 210 000 dziennie). Te dane ukazują, jak wielką sympatią darzony jest klub. Po osiągnięciu 110 milionów pod koniec ubiegłego roku, Barça nie zamierza się poddawać.
Na Facebooku, gdzie Barça ma ponad 60 milionów polubień, Kair stał się pierwszym miastem w barcelońskim społeczeństwie z milionem polubień na koncie. Zaraz za stolicą Egiptu znajduje się Meksyk oraz Dżakarta (stolica Indonezji). To właśnie dzięki Indonezji – osiągnęła 5,9 milionów – Barça znajduje się na szczycie tabeli, wyprzedzając Manchester United oraz Real Madryt.
Oficjalna strona Barçy jest teraz prowadzona w dziewięciu językach, poza tym klub posiada też odpowiednie konta na Twitterze oraz profile znajdujące się na nowych kanałach (LINE). Te nowości są rezultatem inwestycji klubu w komunikację i chęć zaistnienia w mediach społecznościowych.
Źródło: FCBarcelona.com