Zmiany w kontrakcie Messiego nie będą polegały jedynie na podwyższeniu pensji z 13 do 20 milionów oraz 3 milionach zmiennych. Jorge Messi, jego syn, Bartomeu, Javier Faus i Antoni Rossich ustalili także warunki dotyczące prawa do wizerunku argentyńskiej gwiazdy.
Przejście z Turkish Airlines do Qatar Airways
Leo Messi, który wystąpił w reklamie tureckich linii lotniczych wraz z Kobe Bryantem, przestanie być twarzą tej firmy i przejdzie do Qatar Airways, czyli firmy, której nazwa widnieje na koszulkach Barcelony. Napastnik zachowa wszystkie dochody pochodzące z praw do wizerunku poza umową z firmą z Kataru.
Reklama z nazwą nowego sponsora Camp Nou
Barça, w oczekiwaniu na utworzeniu „Espai Barça” w miejscu obecnego stadionu i Palau Blaugrana, wybierze nową nazwę w zależności od tego, który ze sponsorów złoży najlepszą propozycję. Leo Messi wystąpi w reklamie, prezentując nową nazwą stadionu i dostanie część zysków.
Reklama ze sponsorem, którego nazwa widnieje na koszulkach
W ten sam sposób, jak w reklamie z nazwą stadionu, Messi dostanie pieniądze za współpracę ze sponsorem, którego nazwa pojawi się na koszulkach Barcelony. Jak do tej pory na zewnątrz koszulki widnieje logo Unicef i Qatar Airways, zaś wewnątrz logo firmy Intel. Argentyńczyk dostanie część przychodów za udział w reklamie nowego sponsora.
Źródło: Sport.es