Barça liderem na portalach społecznosciowych
FC Barcelona może poszczycić się liczbą 46 milionów fanów na Facebooku i Twitterze. Real Madryt ma osiem milionów mniej zwolenników niż kataloński klub.
Barça rozpoczyna sezon 2012/2013 z pozycji lidera w konkurencji popularności na portalach społecznościowych.
Katalońskiemu klubowi wzrosła liczba fanów na Facebooku i Twitterze o 25 milionów, według badania przeprowadzonego przez portal Sportwist.
Ponadto, klub dostarcza nowych możliwości takich jak Pinterest lub Google+. W odniesieniu do tego gwałtownego wzrostu liczby fanów na portalach społecznościowych musimy brać pod uwagę, że ostatni sezon przyniósł rewolucję w lidze.
W sierpniu 2011 roku, 15 drużyn ligowych, które były reprezentowane na Facebooku i Twitterze razem miały 43 miliony zwolenników, a na koniec sezonu 75 milionów.
Na początku sezonu 2012/2013 sama Barcelona ma 46 milionów fanów lub, co jest równie ważne, o 25 milionów zwolenników więcej niż w ubiegłym sezonie.
Real Madryt jest na drugim miejscu, mając prawie 8 milionów mniej fanów niż kataloński klub, ale zsumowane razem dają prawie 97% fanów na portalach społecznościowych.
Źródło: Sport.es
Absolwent informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalizujący się w Big Data. Moja pasja to sport, w szczególności piłka nożna, siatkówka i MMA. Z wyboru kibic Atalanty Bergamo i Warty Poznań. Dążę do tego, by moje teksty łączyły sferę zawodową i zainteresowania.