Druga edycja kampanii „Jesteśmy tym, co jemy”
We wtorek 18 września podczas Mercat de la Llibertat de Barcelona, zaprezentowana zostanie kolejna edycja kampanii uwrażliwiającej młodych ludzi na zdrowy styl życia. Udział w projekcie bierze Fundacja FC Barcelona.
We wtorek zaprezentowana zostanie druga edycja projektu „Jesteśmy tym, co robimy. Jestśmy tym, co jemy”. Po sukcesie odniesionym w poprzednim sezonie, kampania ta po raz kolejny wskazywać będzie dzieciom i młodzieży prawidłowe nawyki żywieniowe w trosce o ich prawidłowy rozwój. Przykładem dla nich mają być zawodnicy FC Barcelony i młodzi adepci La Masíi.
Projekt zostanie zaprezentowany zostanie we wtorek podczas Mercat de la Llibertat de Barcelona. Podczas prezentacji obecni będą Sandro Rosell i Ferran Adrià. Kampania prowadzona będzie przez Fundację FC Barcelona, Foundation SHE (Science, Health, Education), Światową Fundację Serca, Generalitat de Catalunya, Miasto Barcelona oraz Obra Social La Caixa.
Źródło: FCBarcelona.cat
Absolwent informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalizujący się w Big Data. Moja pasja to sport, w szczególności piłka nożna, siatkówka i MMA. Z wyboru kibic Atalanty Bergamo i Warty Poznań. Dążę do tego, by moje teksty łączyły sferę zawodową i zainteresowania.